Some people say this town don't look good in snow

Något som börjar närma sig vår där ute i alla fall... I backen innan vårt hus är det dock inte det. Stod högst upp i ca 5 minuter och försökte komma på ett bra sätt att komma ner! Att gå i en mycket sluttande isbana är inget man kan göra om man heter Essi Rundgren och vill slippa en helkroppsgipsning.

Kom ner till slut i alla fall, ska nog ställa min bob där (Ja jag äger en bob men den används inte alltför ofta) så att jag kan åka ner hädan efter!

Glad för att fortfarande vara i livet efter isbanan

Nu ska jag städa, byta sängkläder så att min säng faktiskt går att sova i och sen kanske det blir yttepytte lite plugg inför spanskaprovet som är i morgon! (Eller så lägger jag mig i soffan och moffar istället)

Ha en finfin dag! Puss och kraam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0