Jag är ung och du är yngre

Jag har absolut inget att blogga om så därför kan jag passa på att lägga upp några bilder på saker jag köpt den senaste tiden!



BikBok 199:-

Kommer användas SÖNDER i sommar men jeansshorts eller mina höga svarta shorts! Känner jag mig själv rätt så lär den dock användas innan det till mina kära jeans (vad annars?) Kommer bli kallt men skit i deeet :)


H&M - pris kommer jag inte ihåg! (Färgen heter "Sweet talk me")


Skolan rullar på men MASSVIS att göra! Det enda positiva är att jag idag fick reda på mitt betyg i Rättskunskap! Trots att det kändes som att provet gick åt h*lvete så bidde det ett MVG! Wiiie :D

Nu är det sovdags. Kommer dock inte kunna sova för jag är så hungrig... Och nej, jag tänker inte äta nåt.
GODNATT! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0