Inköp:

Så var livet rutin igen och veckorna går snabbare än snabbast.. Både bra och dåligt. En del av det dåliga är att man inte har ett piss att blogga om! Alla mina dagar ser i stort sett likadana ut:

-Frysa i väntan på bussen pga att jag tog den snyggare men vääldigt mycket tunnare jackan (ge mig vår)
-Mellanlanda hos Sara
-Åka till skolan
-Slava i skolan
-Ta sig en sväng på stan

Och sen när man kommer hem då är det bara att dra på sig mjukisbyxor och myströja DIRR! Så inga "dagens-outfits" här inte! Däremot tänkte jag lägga upp lite bilder på mina senast inköpta saker (varav vissa var för typ en vecka sen, menmen)


Nagellack Lindex 30:- Färgen är fett mysko! På dagen ser den gråblå ut och på kvällen blir den typ grön.. Men rätt gosig ändå!



Örhängen Gina Tricot 65:- (rea) De är såå fina men SÅÅ tunga!



Linne BikBok 99:- (rea)



Ögonskugga Maxfactor (köpt på H&M, 99:-)


Den har fått rätt dålig kritik men tänkte att det kanske passar mig bra eftersom jag alltid är så klantig och tappar mina ögonskuggor i golvet så dom går sönder...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0