Mitt 2010, vilket år alltså!

Medan jag förbereder mig mentalt för att städa så passar jag på att se tillbaka lite på året som gått! Helt sjukt hur mycket livet förändrats under 2010.. Pyttelite var negativt och nästan allt positivt!

Här kommer lite bilder!

Året startades med att operera bort halsmandlarna! Vilket följdes av en vecka hemma, det man drack rann ut genom näsan och att äta var närpå omöjligt.. men värt var det!

Levde livet i mitt mörka hår också! Nästan så att man saknar det lite men blont är inte fel det heller :)


Sen bidde det vår och all dum snö försvann! Underbart! Ett år äldre blev man också (fast det blir man ju varje år iofs...)


Vi fortsatte göra våra knasiga filmer! Dessa och fler hittar ni här: http://www.youtube.com/user/Lindhh93


Skolan närmade sig sitt slut, vi kollade när treorna tog studenten, vi hade skolavslutning och sista bilden är från midsommar då vi jobbade! Mysiga tider<3 Började umgås mycket med speciellt en nyfunnen vän.. Tyvärr tog den vänskapen slut alltför snabbt :/


Jag och Sara chillade sönder, vi firade mormor som fyllde 70, jag provade att skjuta pilbåge för första gången (superkul men man får rejäla blåmärken!!) Familjen var ute med båten, jag och Sara var i Stockholm och så får jag inte glömma att jag blev tillsammans med en underbar kille! Vi firade nyss 5 månader, det ni :)


Och sen var det dags för att börja skolan igen!


Och till sist blev det höst och vinter och snön driver mig till vanvett! Och glajjor fick man också!

Det var några bilder som tagits 2010! Hoppas att erat år var lika bra som mitt! Och god fortsättning på er förresten ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är lika underbar du<3<3<3

2011-01-09 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0