Oh baby-baby lalalalala...

Den låten (tryck här) orsakade mig en sömnlös natt..  Dagen har spenderats till att försöka få Sara få den på hjärnan också. Jag ska nog lyckas snart, MAHA!





Väska: Accent 399:-
T-shirt: H&M Herr 99:-
Solglasögon: H&M 59,50:-


Är inte säker på om jag ska behålla t-shirten eller inte.. Skulle dock vara nice instoppad i jeans, med höga klackar och röda läppar! Men om jag lämnar tillbaka den så har jag inget att ha på mig i morgon.. Haha, japp det är så jag resonerar! ;)

Andra intressanta saker att nämna: För att få igång min kamera var jag tvungen att svinga in den i väggen ett par gånger.. Dags att köpa ny kanske?



Kommentarer
Postat av: Issa

En riktigt fin och härlig blogg tjejer, gillar eran stil! Kolla gärna in min

2011-02-15 @ 10:19:47
URL: http://iissakk.blogg.se/
Postat av: Issa

En riktigt fin och härlig blogg tjejer, gillar eran stil! Kolla gärna in min

2011-02-15 @ 10:20:30
URL: http://iissakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0