Semla!

Har precis varit ute på en mysig kvällspromenad och ska nu hugga in i årets första semla! Dessutom är det min första "vanliga" semla jag äter EVER! Det ni.

Eftersom min nöt och mandelallergi mystiskt försvunnit har familjen slutat tillverka specialsemlor med vaniljkräm (fett gott) åt mig nu när jag kan äta mandelmassa, så detta kommer bli mycket intressant!




Angående de två sista bilderna har jag två viktiga saker att säga:

1. Ja, jag älskar att gå runt hemma i något som liknar en svart helkroppsdräkt (a.k.a spionoutfit)

2. Jag och min pojkvän har just nu någon typ av tävling om vem som är mest beff.
Här har ni svaret: jag!!


Hoppas ni får en trevlig lördagskväll! Jag tänker ta det lugnare än lugnast så nu kryper jag ner i sängen och kollar på film/mumsar semla! Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0