Och jag har inte bloggat på en vecka..

Fy skäms på mig!

Menmen, så går det ibland när livet rullar på! Under den senaste veckan har det hänt lite av allt möjligt! Jag och min pojkvän firade bland annat ett halvår tillsammans i tisdags med en mysig kväll! Dock kollade vi på en fruktansvärt skum film (The killer inside me)... En kommentar: skum!

Vad som har hänt annars kommer jag inte ihåg.. Det jag kommer ihåg är att idag har jag och Sara varit fruktansvärt duktiga! Vi började dagen med idrott, varvade med lite lunch och sen drog vi till badhuset och simmade 2000 meter!

Har inte så överdrivet mycket mer vettigt att säga.. Tänkte lägga upp lite bilder på veckans inköp (hittills) men det kommer i nästa inlägg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0