A thousand kisses deep...

Några av mina senaste inköp som me like alot! Var ju så illa tvungen att köpa något på BikBok som idag hade halva priset på ALLT! Meen som vanligt hittade jag typ inget....


BikBok 150:- (Ord pris 299:-) Köpte en storlek större så att man kan ha den som klänning!


BikBok 75:- (Ord pris 150:-) Köpte denna gosiga jumpsuit också men imorgon åker den
tillbaka... den var lite för kort för min långa överkropp :(



Gina Tricot 149:-


H&M 50:- (passar awesome med den orangea saken där uppe!)


Monki 150:-
Klippte av några grejer därbak och det tog sin tid men är mycket nöjd med resultatet!


Det var allt för nu mina vänner, vi höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0