2011-04-29

Uppdateringen är inte riktigt på topp som ni kanske har märkt. Men vem vill sitta inne och blogga när vädret är så fint? Inte jag och Sara i alla fall! Vi föredrar att ta oss en tripp till stan i stort sett varje dag i brist på bättre...

Hoppas ni har haft ett fint lov! (för er som har denna underbara uppfinning som kallas påsklov det vill säga) Jag har tagit det lugnt och vilat upp mig, riktigt välbehövligt måste jag säga... Vad har man att säga mer då? Inte så jättemycket. Tänkte bara ta lägga upp lite bilder från de senaste veckorna!

(kvalitén på bilderna är ju inte den bästa eftersom jag bara har mobilkameran och världens mest skakiga hand)


Älskar alla dessa mysiga kvällar, sinnes säger jag bara!


Detta är den absolut fulaste bilden som finns på oss... och vad f*n händer med Saras ansikte? Vart kom banan/ostbågeformen ifrån?


Om ni undrar vad den lilla saken som simmar är så kan jag stolt meddela att det är en bäver. Det ni.


Påsk! <3


Bäbis!

Mer än så hinner jag inte nu! Ska duscha nu omedelbums... Vi hörs, ha en fin dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0