2011-04-07

Hoho, det var då länge sen sist! Såå, jag tänkte skriva en liten lista (eftersom jag älskar att skriva listor) på vad som förändrats sen sist jag bloggade...

1. Jag har blivit vuxen! 18 bast och jätteglad alltså...

2. Det har blivit vår (bara för att jag sa så kan vi räkna med 1 m snö imorgon..)

3. Jag bestämde mig för en uppgradering så nu är jag en stolt ägare till en HTC desire HD! (bör nämnas att jag vid minst 3 tillfällen lagt mig på golvet och gråtit/skrikit på mina föräldrar för att den krånglat)

4. Hmm, kommer inte på så mycket mer faktiskt... Jo, jag sover ca 80% av dygnen nuförtiden. Min nya allergimedicin inför pollensäsongen dödar mig! Hjälper gör den inte heller för jag har nyss nyst 27 gånger på typ 5 minuter!


Nu ska jag fiffla vidare men kastar snart upp ett inlägg med några av mina senaste inköp! Kram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0