This is where I belong, this is who I am

Haft en skön dag i skolan och imorgon är det fredag vilket betyder att jag är glaaad!

Efter skolan letade jag och Anna efter en sån där "flintmössa" som vi eventuellt planerat att använda i våran svenskafilm tillsammans med Sara! (kommer bli intressant..) Tydligen skulle dom komma imorgon så jag begav mig vidare till min underbare pojkvän för att mysa där!

Efter några timmar blev jag dock utsparkad -.- Han skulle ut så jag tog mitt pick och pack och våldgästade Sara istället!

Dagens:


(pga kamerakrånglet blir det webcam bilder istället..)
Min älskade väst (Stadium 599:-) har varit min närmsta vän de senaste dagarna! FETT skön<3

Ha en fin kväll, puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0