2010-09-05

Hejsan!

Hur har eran helg varit? Min har varit rätt lugn kan jag lova.. På lördagen åkte familjen ner till Mariestad för att fira min morfar som fyllde år :) Det var trevligt, och massa god mat fick man också! (dvs det bästa enligt mig)


MUMMA! Fast tårtan längst till höger smakade smått mysko..

Förutom maten spenderades dagen till att sova (ja, jag lyckades somna fast min kusin spelade trombon) och titta på gamla bilder när min mamma och moster var små.. Hittade en bild på mig också, har inte åldrats en dag! ;)


Idag har jag endast gjort en sak, kollat på Sex And The City! Seriöst, hur skulle jag överleva utan den underbara skapelsen??

Menmen, nog om det! Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen sova! Börjar tidigt imorgon.. Inte najs. Det enda positiva är att det är första lektionen i Småföretagande (UF) så det ska bli rätt kul ändå!

Puss och godnatt sötisar♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0