Bajs på den här dagen.

Kom precis hem från tjejkvällen i stan! Det var verkligen HUUUUR mycket folk som helst... Och inget fick man köpt heller. Menmen, kul att se lite folk i alla fall :)

Känner att det har varit en riktig bra dag idag. (Lägg märke till ironin.) En stor del av vad som förstörde dagen var skolfotot som jag hade imorse. Jag fasar att det är ett av mina värsta bilder på vääldigt länge! Skyller helt och hållet på den dumma fotografen som ville att jag skulle vrida huvudet, luta åt höger och dra ner hakan. Detta ledde i vilket fall till att jag ser ut som en dum bimbo med någon typ av skada... Excellent.

Efter det hände diverse andra onödiga saker som jag dock inte tänker dela med mig av! Hoppas att ni har haft en bättre dag :)


Tröjan är från H&M and I like it alot!

(Ps. Har en FETT jobbig blåsa på insidan av läppen som driver mig till vanvett. Bara så ni vet.)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen, vi hörs imorgon! Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0