Told you from the start..

Var på stan en sväng (rätt lång sväng in fact) med Sara efter skolan! Trots att jag köper kläder skapligt ofta har jag inte ett piss att ha på mig!! :O Hittade inte direkt nåt idag heller så får väl gå naken till skolan imorgon..

Detta fick jag i alla fall med mig hem:

Sjal BikBok 149:-



Leggings BikBok 199:-

Har varit rätt anti lackleggings men nu tänkte jag att det var dags att "think outside the box" så jag köpte ett par! Blir nog snyggt med en stor stickad tröja eller nåt! (bör nog skippa piskan och läderkorsetten faktiskt..)

Näe, nu ska jag ta en varm dusch och sen mysa i sängen! Stackars jag börjar halv ett imorgon ;)
Godnatt sötisar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0