2010-09-27

Hej gubbar!

Har haft en UNDERBAR dag i skolan! På morgonen hade jag och Sara UF vilket spenderades en halvtimme i klassrummet och sen drog vi till biblioteket (via konsum) och satte oss där för att jobba. Kan helt ärligt säga att jag aldrig känt mig såhär peppad på nån skolgrej tidigare! :D

Efter det hade vi geografi i en halvtimme och engelskalektionen spenderades till att titta på när Diego (våran lärare) fotograferade vissa elever i klassen till ett informationsblad om ekonomiprogrammet! Resten av klassen stod och tittade på/hånade foto-offrena ;)

Tog mig en sväng på stan efter att skolan slutade och jag fick med mig detta hem:


H&M 99:-



Åhléns 185:-

Passar på att lägga ut de här också! Två av ringarna jag fick av mamma efter guldmässan :) Väldigt fint att kominera med andra ringar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0