Let's go home and turn this on

Hade en riktigt stressig dag igår så jag hann inte blogga.. Tog jag bussen till Bergvik direkt efter skolan för att köpa lite grejer. När jag kom hem lagade jag, syster och pappa mat eftersom mamma är på guldmässa i Stockholm (vill också -.-) Och sen stressade jag allt jag hade och åkte till min pojkvän för en myskväll (dvs att jag somnade) framför tv:n!

Gårdagens look:


Kom hem för ett tag sen och hittills idag har jag:
-Diskat (mamma skulle vara SÅ stolt så jag ska definitivt säga att det var jag som diskade när hon kommer hem!)
-Städat
-Fixat frukost (klockan 14.00 bör nämnas)
-Letat efter pappas glasögon

Sista punkten är rätt intressant jag vet.. Jag tror jag behöver glasögon. ALLTID när jag sitter vid tv eller dator börjar jag gråta, eller ja jag blir tårögd! (Ni skulle sett på Info & Layout lektionen i tisdags! Det såg ut som jag satt och grät floder..)

Nu ska jag fortsätta städa! See yaah ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0