I've been waiting for someone like you

Ciaoo!

Hann inte blogga igår eftersom jag drog till Sara direkt när jag kom hem på kvällen :) Hemma hos henne hade vi lite mys, lagade mat och kollade på film! (Lika bra att passa på när man har en pojkvän som flytt staden för helgen)

Idag har jag hunnit göra lite av varje! Efter att jag kom hem åkte jag till Bergvik en sväng med familjen för att köpa lite smågrejer. När vi ändå var där passade vi på att äta lite, kyckling med pommes frites blev det. Och gott var det!

Nu har jag precis kommit hem från en liten promenix i skogen :) Skönt att få röra lite på sig faktiskt.. (mycket sällsynta ord från en så lat person som jag!)




Nu ska jag hoppa i duschen! Hejssvejs<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder du har på bloggen!

Vad gör du annars då?:)

Http://smekizz.blogg.se

2010-09-18 @ 23:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0