Kreativitet och improvisation

Idag sprang jag 5 km! Att jag gick ca tre utav dem är en annan sak. Ville bara säga det så att ni vet att jag faktiskt har rört på mig.

Sen blev det filmning med Essi och Anna! Vi håller på och fifflar med en grej till svenskan om kroppspråk så jag ör inte så säker på om det är något att lägga ut här, men vi får se. Vi filmade i typ 4 timmar och vi har några stora scener kvar som vi får fixa nästa vecka.


Annagos och Sarakoff!


Essi sprider positiv energi som vanligt haha!


Sinnestight!



Nu ska jag dricka upp min honung med lite te i och snart sova. Mår inte helt fantasiskt (så går det när man är ute och springer! UH!!).

Lovar för övrigt att uppdateringen blir bättre inom kort, har vandrat i bloggöknen ett tag nu känner jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0