Godnatt! ♥

Usch vad jag inte mår bra.. Somnade i sängen för en stund sen och nu känner jag mig alldeles hängig och febrig. Antar att det är min snälla (och förkylde bör nämnas) pojkvän som smittat mig!

Jaja, vad gör man.. Planerade att ta en riktigt varm dusch och sen hoppa i sängen och sova! Det är det enda som funkar när man håller på att bli sjuk :)

Hoppas ni har haft en bra dag, det har i alla fall jag! Känner mig lättad över att jag och Sara ÄNTLIGEN vet exakt vad vi ska starta för UF-företag och mindre lättad att vi har ett gogogigantiskt svenskaarbete att göra färdigt..


Näe, det är allt ni får från mig för tillfället! Sovgott och stay healthy! ♥




Kommentarer
Postat av: JSwalander - Fotoblogg

Fin blogg :)



Vill bara tipsa om Gratisbio.se, det är en sida där du kan fixa fram lättförtjänta presentkort hos bla. H&M, MQ, KICKS mfl. Du kan få poäng genom erbjudanden, tävlingar, klickningar & även för att du är aktiv på sidan. Hur bra & enkelt som helst :)

Dessutom så får du 25 poäng extra när du registrerar dig på den här länken:

http://gratisbio.se/?RecruiterID=270075



(Om du redan är medlem så ber jag om ursäkt :))

2010-09-22 @ 14:21:55
URL: http://jswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0