Förmöpade möpjävel..

.. (ett av min och Saras väldigt vackra egenpåhittade svärord) I vilket fall.. Här kommer förklaringen till varför allt är möpjävligt!

När Essi Rundgren vaknade imorse och upptäckte att ögat som en insektsjävel flög in i igår var inflammerat bröt helvetet loss.. Och nej jag överdriver inte! Att man sen fick någon typ av allergisk reaktion så att läpparna svullnade upp och blev helt röda gjorde INTE saker och ting bättre!

Som tur är var skoldagen extremt soft med Små företagande och Geografi med Benegedä (a.k.a. Bengt)! Två lektioner.. man klagar inte!

Nu sitter jag och beundrar mina fina grod-strumpor och väntar på att min kära pojkvän ska komma för att sova här! Mysigt värre♥


Fan vad coola dom är alltså..

Körde på min nya goströja från Gina Tricot! Fett gosig men den lämnar ifrån sig massa ludd.. DOOH -.-
Det var allt från mig, ha en fin kväll allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0