You had a good girl good girl that's a keeper..

Övriga familjen (mamma, pappa och Anni) har lämnat huset för att åka till Mariestad så jag och min kissemiss är här hemma och chillar järnet! Eller ja, jag har varit duktig och städat/diskat i alla fall..

Va nyss ute en sväng och busade med min lilla fetis och tog lite höstbilder! (min kamera sjunger på sista refrängen nu och stänger av sig heela tiden så tyvärr hinner man inte ta några bra bilder -.-)





Lyssnades mycket på förra hösten och även nu.. Verkligen hur bra som helst!
Lady Gaga & Rihanna - Silly Boy



Nu ska jag fortsätta städa och sen äta! Ha en superduper fin dag! ♥




Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni lagt ner bloggen? :(

2010-10-11 @ 23:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0