Ajj..

Har haft en sannerligen speciell fredag.. Eller nej förresten, speciell var inte ordet jag sökte utan jobbig!

På senaste tiden har jag haft vääldigt ont i mitt ena ärr sen jag opererade bort halsmandlarna i vintras så därför ringde jag sjukhuset som fixade en akuttid till mig! Så jag åkte till sjukhuset vid lunchtid.. och där satt jag i väntrummet, lääääänge! Det tog hela 1 timme och 20 minuter innan jag fick komma in!! (sinnes)

Väl inne fick jag en till väldigt trevlig upplevelse; känslan när en läkare tar tag i tungan och drar ut den (mot min tungas extremt starka vilja) och sedan stoppar ner något i halsen så jag typ spyr.. FEM GÅNGER! Inte det minsta trevligt, men doktorn var fett gosig :)

(Bör tilläggas att jag inte kan sträcka ut tungan alls pga att den fått en sträckning i min tungmuskel.. awesome)

När denna najjsiga vistelse på sjukhuset var färdig drog jag till skolan och gjorde Matte B-provet och sen slavade jag med rättskunskap till fyra! Underbart.


Nu ska jag äta godis, see yaah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0