Baby you can have whatever you like

Allt det här med höst gör mig mycket nostalgisk.. Så, jag sitter och lyssnar på massa låtar man lyssnade på förr/kollar på gamla bilder! Det är verkligen sjukt hur mycket livet förändrats sen förra året..

För ca ett år sen såg det ut såhär:




FETT snygg...

Helt SINNES att jag (när det var som mörkast) hade svart hår!


Förra året va awesome och detta är ännu bättre... Nu ska vi inte tänka mer på det utan hoppa in i duschen!

Imorgon är typ hela klassen ledig except jag (som har utvecklingssamtal) och sen ska jag och Sara på möte med rektorn! Och nej, det är inte som det låter.. Vi är nämligen klassrepresentanter! Bengt och Benkt älskar oss därför lite mer än alla andra! ;) Hihi!

Ha en najjsig kväll nu allihopa så hörs vi! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0