If you weren't real I would make you up


Några bilder jag tog för några veckor sedan.

Jag har börjat tveka på våran affärsidé till Småföretagandekursen. Och jag har tvekat läänge på bloggen. Men det känns ovärt att lägga ner, ni får helt enkelt nöja er med sämre uppdatering (vilket jag antar har märkts). Måste dock ge er lite creds eftersom ni fortfarande läser även fast det inte finns något att läsa.

Imorgon har jag Geografi- och Rättskunskapsprov. Känner att jag inte kan det överhuvudtaget. Känner även att  min prioritering ligger någon annanstans för tillfället... (Känner att du ska bli sur här, Essi)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka vackra bilder! Mammi

2010-10-20 @ 08:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0