Sundaay

Har som vanligt inte haft tid att blogga denna helg så därför får ni en liten snabb-update om vad jag sysslat med!

Fredagen spenderades med min kära pojkvän eftersom vi firar två månader tsm! (Komiskt nog är det bara två månader, känns som om det är mycket längre..) Detta firades i vilket fall med ett restaurangbesök på Alfies med myycket god mat och när vi kom hem somnade jag direkt... Oväntat.

Igår fyllde ju Sara år som ni säkert vet så jag va hos henne och vi hade myskväll med godis och så kollade vi på Titanic vilket innebär storbölande till slutet xD Och idag har jag städat, fifflat med lite hemligheter och nu väntar jag på att älskling kommer hit! That's all for now, vi höres senare! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0