Hela världen är så underbar, bara man får ett svar

Sitter och nördar Spotify. Det och gitarren har varit kvällens underhållning. Och harpan! (Historien om harpan får vi ta någon annan dag) För att vara tråkigt var det rätt kul.

Känner att det kommer bli ett hektiskt år, framförallt hösten! För det första håller vi på med UF-företaget och sen är jag nybliven medlem i muf samt elevkåren på Tingvalla. Sen kanske jag ska vara med i kören också när den drar igång. Dessutom ska man hinna med skolan. Och ett liv. Dock ligger fokus på UF just nu med tanke på att det faktiskt kan bli något i framtiden. Ska sluta vara kliniskt korrekt nu.

Apropå muf så har min kollega Artur skrivit ett inlägg om mig i sin blogg, han är snel och ordförande för muf karlstad. Han vill starta bloggkrig med oss, ska överväga det... Har övervägt det, svaret är nej.


Bild från igår på bussen, vi är bést.


Imorgon blir jag 17 och Essi blir 17½! Det ska firas med Titanic, det har hon lovat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0