Fiffigt värre!

Var inne i stan en sväng med Sara förut för att klaga på mina trasiga hörlurar. Vad gör då den elake mannen i kassan? Jo han säger att mina hörlurar ska skickas iväg på reparation och att jag (nu kommer det värsta) får tillbaka dom om TVÅ VECKOR!! Whaaaat? Hur ska jag överleva så länge utan bärbar musik?! Kommer avlida.

Förutom musikproblemet så har man ju inte heller tillgång till någon typ av hands-free när man måste prata i telefon och skriva grupparbete men se det fixade farbror Essi!

Till denne underbara konstruktion behövs en hemmatelefon och ett hårband och då bildas en sådan här vacker sak:


Hur tjusigt och praktiskt som helst! (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0