Det va sannerligen ett tag sen jag bloggade sist...

(Och Saras senaste bloggning ska vi inte ens nämna!)

Haha, nä nu ska jag inte va elak! Det finns så mycket att göra just nu och bloggningen ligger (tyvärr) inte på topplistan. Vi har inga planer på att lägga ner, bara det att det är så fruktansvärt mycket att göra såhär på höstterminen..

Menmen, snart är det höstlov i alla fall! Wiiie :D Ska blir sjukt skönt att få ta det lite lugnare ett tag! Tyvärr (med emfas på ordet tyvärr) citat från min favvofilm Kenny Begins btw..) så kommer jag och Sara ha FULLT UPP med vårt UF-företag under lovet! Kanske dags att berätta om våra evil-plans snart, hehe ;)

Helgen spenderades hemma på fredagen (höll på att hänga mig av tråkighet.. fint ord) och på lördagen var jag hos min älskade pojkvän! Vi kollade på Baksmällan (Bradley Cooper är najssig och han är min sedan måånga år tillbaka så synd för er) sen passade jag på att sova lite som vanligt och vid halv två åkte vi till Molkom för att hämta min pojkväns kompis mamma... värd lördagskväll (Y)

Lördagens:

Propert värre!


Min nya cardigan (ser rätt konstig ut på bilden)



Kommentarer
Postat av: Anonym

tackförden haha

2010-10-25 @ 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0