03 Oktober

För det första vill jag tacka alla som har gratulerat mig och för det andra vill jag tacka Essi som är världens bästa vän! <3

Hon sov här igår (i min soffa bland alla hårstrån, medans jag sov i min säng(?)) och vi kollade på Titanic som utlovat. Grät som det lilla gay-barn jag är. Sen bar det ut på obligatorisk nattpromenad i mörkret. Det stod coola barn och hängde vid pizzerian som vanligt.
Normala tonåringar är zombies till typ 11, MINST. Jag och Essi däremot var uppe strax efter åtta och började leta febrilt efter proviant, nutella och grillchips dvs. De där chipsen har gjort så att jag vid 3 tillfällen inte har kunnat sova för att allt luktar så mycket LÖK! Allt! Händerna, kläderna, soffan (om man nu satt i en sådan) för att inte tala om andedräkten. Helt sinnes!


Lyssna på den här medan jag skriver nästa inlägg, brb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0