Helgen i bilder!

Det har varit en mycket hektiskt helg -därav ingen uppdatering!

I fredags stod det "utgång" på schemat (hatar ordet utgång..) tillsammans med min pojkvän och här är kvällens outfit! Hade som vanligt fruktansvärt bråttom därför var fotograferandet inget som var prio ett!

Skjorta H&M Sammetsleggnings BikBok

Håret hade jag i en slarvig uppsättning som tar ca 2 minuter att göra (om håret redan är lockat som det var för mig dvs)!

Dagen efter vaknade jag upp av en skrikande moder som även hon försovit sig till färden mot Mariestad. Menmen, efter ett tag av påklädning och bilpackande blev vi faktiskt klara att åka! Dock fanns det inte överdrivet mycket plats kvar i bilen till mig och syster.. Förra helgen var ju jag och mamma på ikea och köpte grejer till min moster och nu var det de grejerna som fick största delen av utrymmet i våran trots allt stora bil..




Söndagen har för min del spenderats i soffan framför Sex And The City tillsammans med denne jävel.. Personligen tyckte jag faktiskt inte den var så god (FRUKTANSVÄRT besviken!) utan det blir nog att hålla sig till gamla hederliga Marabou Daim i fortsättningen :)


Nu blir det dusch! Hejssvejs<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0