Dagens (fast som inte blev dagens för jag bytte kläder)

Dagen har spenderats på ikea med mamma för att köpa inredning till min mosters affär i Mariestad! Jag har aldrig känt en sådan här smärta i mina fötter, får väl skylla mig själv dock.. inte bästa skovalet kanske!


Mina älskade skor<3 (efter att ha gått konstant i 6 timmar kan de dock vara lite obekväma..)


Satte upp mitt igår-lockade hår i en slarvig uppsättning och det blev rätt fint faktiskt :)

.. och ja, jag vet att jag har världens läskigaste mördarblick på bilden!



Nu ska jag gå ner och kräva mat och sen får vi se vart man hamnar.. Ha en underbar lördag!!♥



Kommentarer
Postat av: din

du är verkligen finast på jorden

2010-11-15 @ 16:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0