Torsdagskvällen!

Hejsan<3

Har varit en hektisk dag idag. Imorse hade vi prov i samhällskunskap. Jag hade inte ens RÖRT boken, den kan vara smittad eller nåt ;)

Menmen, hoppas det gick bra ändå! Efter skolan åkte jag hem till min älskling som jag inte träffat på AGES! Har saknat dig så mycket♥

Dagens facelook..

Annat som hunnits med idag är två impulsköp som jag gillar myycket!

Nr1: Klänning till skolavslutningen

BikBok - 199:- (BILLIGT!)

Nr2: Fjädrar

Panduro - 22:-

Blev lite pysselsugen och tänkte skapa mig ett halsband och ett par örhängen av dessa och några snygga pärlor!

Det var allt från mig för denna gång! Nu ska jag hoppa in i duschen och eliminera mitt feta hår ;)
Hörs imorgon, natti♥


Kommentarer
Postat av: allie

måste också tjacka fjädrar!

2010-05-07 @ 22:38:24
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0