Tisdag eller vilken dag det nu än är..

Hej göbbar!

Förlåt att jag inte bloggade nåt igår. Har en riktig torka just nu, inga idéer, ingen tid och framförallt ingen lust. Bara hoppas det blir bättre på alla punkter :)

Idag hade vi EN lektion i skolan (buhu.. mähä) pga nationella prov i Engelska! Visst, hörförståelsen gick inte bra (var sjukt ofokuserad) men det är klart i alla fall! Bara matte och franska kvar nu -.-

Pratade dessutom med en från kommunen och nu är det klart att jag och Sara har sommarjobb! Vecka 25-27 ska vi slava på Kulturenheten för en liten penning och sjunga/underhålla barn och gamla... Hur ska detta sluta?



Fina verk skapade under/efter jag pratade i telefon med Sara!

Imorgon ska jag till fabbo doktorn och han ska kolla på pluppen i min näsa! Yeeey, nu ryker den lilla skiten! Maha.. Nu ska jag plugga, om jag orkar! (doubt that though)

Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0