Stockholm

Lyfter på rava och lägger in bilderna från igår! Vilken jävla dag säger jag bara. Sjuuukt varmt och mycket folk (självklart, det är Stockholm vi pratar om).

Vi besökte riksdagen där vi träffade på självaste Göran Persson. Trevligt trevligt! Kikade även in på slottet lite snabbt och kollade läget. Rätt intressant ändå.

Resten av dagen spenderades på stan. Hade dock inga pengar så det var inte så kul. Dock träffade vi på Rabih och Eddie från Idol. Jag ville ta bild med dem men Essi vägrade av någon anledning. Elakt!

Vi gjorde ett stopp på vägen i ca 5 minuter och självklart ska det gungas!


Fr v: Emma, Farah, Josefine, okänd random, Sigrid och Anna<3


We're from Boston... *boston accent* (internskämt)


Framme! Coolecool Sean och Nathalie på bilden.


MAAAAAAAAAT!


Nathalie och jag


Glada!


Turist-Essi framför slottet!



På vägen hem hade dessa tre rave fest i sätena bredvid mig och Essi. Uh vad jobbiga! Har bestraffat dem idag genom att skriva en limerick med starka ord och känslor till dem idag på svenskan. De skämdes säkert jättemycket när vi läste upp den...


Var rätt trött när vi kom hem kan jag lova. Men kul var det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0