Söndag

Största delen av dagen har spenderats ute i det vackra vädret, självklart. Annars hade man ju en idiotah. Men jag är ju så tråkig med mina kokade kräft-fasoner! Det är omöjligt för mig att vara ute i solen i över en kvart utan att ha övertäckta axlar, för jag bränner mig direkt! Nice...

Har dessutom fått miljontals fräknar över näsan och kindbenen, tycker inte om detta!! "Det är gulligt", inte på mig, nej!


Typ en kvart sen, ute i gräset


Måste även inflika lite snabbt om ESC som ägde rum igår kväll: tittade inte så mycket på det, såg bara lite poängutdelning och resultatet i slutet. Har dock hört de flesta bidragen så jag kan därför uttala mig.
Tyskland: dåligt.
Turkiet: bra.
Resten: medelmåttor.




Kommentarer
Postat av: Karin

Fin blogg om jag inte har sagt det redan :)

Och fina bilder. Jag har också fräknar, gillar det inte på mig själv.

2010-05-30 @ 19:22:43
URL: http://tobbix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0