She's alive!!

Yepp.. Believe it or not men jag är faktiskt inte död :)

Bloggandet har varit rätt så dött från min sida, har varken haft tid eller något vettigt att blogga om så därför har jag helt enkelt skitit i det de senaste dagarna. Men, nu måste jag ta tag i saken igen!

Någon dagens outfit får ni inte (är på tok för ful för det nu) och ingen annan rolig bild heller (för att jag är elak i övrigt). Men ni har ett löfte om att jag ska blogga lite mer i alla fall!

Har inte tid att blogga så mycket mer nu, ska ju iväg till stora staden Stockholm imorgon så det blir att gå upp lite innan fem.. Yeeey-.-

Nu ska jag gå och dra fram lite kläder till imorgon och duscha! Om jag hinner (vilket jag tvivlar på) så kastar jag in ett snabbt inlägg imorgon innan jag drar! :D

Godnatt läsare<3




Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-19 @ 07:55:12
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; tack :D

2010-05-19 @ 12:00:47
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0