Ingen mer plupp i Essis lilla näsa...

Den är borta! Den lille jäveln till plupp (bindvävsbildning om det säger er nåt..) inne min näsa är bortklippt!

Gick till doktorn tidigare idag tillsammans med Sara! Som väntat var det just bedövningen som gjorde ont, det är faktiskt inte skönt att sticka in stora sprutor in i näsan. Dessutom sprutade han bedövningsmedel så det rann ner i munnen (mumma) och på mitt ansikte -.-

Efter det var det bara att klippa ut rackaren och det var riktigt obehagligt faktiskt.. Menmen, nu känns näsan bra igen, lite svullen bara! Det blöder inte längre så jag slipper i alla fall den gula bomullstussen som såg ut som en enorm snorbuse..


SVULLET DÄR!

Andra trevliga prestationer idag.. Hmm, ja först och främst hade vi prov i musiken (thank you for telling me) och jag och Sara hade våran svenska redovisning! :) Soft dag, två softa dagar till och sen är det låånghelg!
LÄNGTAR RAVA AV MIG<3




Just det, köpte ett fint och somrigt armband på stan! Lägger upp bild snart :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0