Utvecklingssamtal...

CHECK!

För första gången i mitt liv var jag faktiskt lite nervös (okej, mycket lite men ändå) inför mitt utvecklingssamtal.. Men det gick finfint!
Förutom det hade vi franskaprovet som gick sådär. Det var svårt menmen, man kan inte göra mer än sitt bästa! (Y) (Gosh vad positiv jag lät! Ovanligt kan jag lova..^^)

Var också en sväng till skolsystern innan skolan för att kolla pluppen i min näsa.. Japp, crazy but true. Hon visste inte var det var så vårdcentralen here I come -.-


HAHAHA!! Vi såg en läskig sak på stan och började nästan gråta!! Fatta vilket mod det krävdes för att våga närma sig den mystiska figuren... ;)


Rädd men modig.. duktigt Sara! (Y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0