Min helg

What up dudes? Hur har eran helg varit? Min helg i Stockholm var rätt okej, mer eller mindre.

För att sumera ihop det lite...

Fredag
Själva resan påbörjades inte förrän runt ett (bilen krånglade, awesooome (längst ner till vänster)) och vi kom fram lite innan fem tror jag. Sen drog vi med oss kusinerna till donken och sedan iväg på hockey (sooo not my thing, men det var kul ändå). Djurgården - Brynäs för er som undrar. Klacken var rätt imponerande måste jag erkänna! 



Lördag
Uppe med tuppen och brottas med pappa, Emma, faster, Axel och Nils om deras 2 badrum! Jag ägde självklart hela bunten och hade tagit båda badrummen samtidigt om jag hade kunnat. Halv 11 åker vi till farmor där schabraket ska hållas men ingen trillar in förrän vid 1. "Heej, kraaam, jo jag vet att jag har blivit stor, jag vet att jag inte är lik min syster" osv. Vi "ungdomar" satt mest och hängde i ett annat rum och sov och åt godis. Men det var väl trevligt att träffa släkten, det händer ju inte alltför ofta. Vi kom hem runt halv 11 och kvällen avslutades med Luftslottet som sprängdes (vet att jag är efter)!

Emma, Nisse, Johan och Martin


Söndag
"Yes, äntligen lite shopping!" trodde jag. NÄ. Hittade inte ett enda plagg -.-
Hemresan var dryg och jag somnade ett antal gånger. Hade även lite disco med mig själv i baksätet till den här låten (2 versioner, kan inte bestämma mig för vilken som är bäst).



Vi hörs senare grabbar!




Kommentarer
Postat av: j0lin

hur är det o vara två tjejer på en blogg ? :)

2010-03-29 @ 19:03:22
URL: http://astrea.blogg.se/
Postat av: sirada

Hej! Haft en bra helg? :D

2010-03-29 @ 19:42:18
URL: http://sirada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0