Tisdag!

There's something about tuesdays...

..eller i alla fall denna tisdag. Först och främst hade vi inställd franska (haaalleluja haallelujaa!) dvs sovmorgon till klockan 11!

Efter det, på engelskan, fick vi den trevliga nyheten att vi ska ha muntliga nationella prov i engelska och SJÄLVFALLET vill hon att jag och Sara ska börja! Menmen, det gick bra (MVG till oss båda) och det var riktigt roligt faktiskt, vi diskuterade diverse olika saker! xD

Samhällskunskap hanns också med. Vi fick tillbaka provet och det blev MVG även där, wiie!

Jobbig skoldag, eller hur! ;)

Efter skolan tog jag en smockfull buss hem till min käre pojkvän som jag spenderat i stort sett hela eftermiddagen/kvällen med! <3

Nu ska jag äta lite kvällsmat och sedan kolla på OC. Sen hade jag planerat att lägga mig tidigt (även idag), duktigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0