Stress och skrik...

Det är typ så man bäst kan förklara morgonsituationen hemma hos Sara.. Vi brukar gå omkring och stressa och framförallt skrika, don't ask! Hahah xD

Hann inte blogga nåt igårkväll eftersom jag var med min beloved boyfriend och sen fick jag lite smått panik pga franskaläxa + prov som vi har idag! Usch, orkar inte med franska mer så jag har funderat på att sluta med det när jag läst klart steg 3 :P

I vilket fall ska jag och Sara snart iväg till bussen så jag hinner in en sväng till skolsköterskan innan provet börjar!
Efter det har jag en liten stunds engelska och sedan utveckligssamtal så det blir en kort och skön dag! Hörs<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

man måste läsa språk i två år när man går sam, så du vet!

2010-03-16 @ 16:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0