Sovdags snart... ♥

Här sitter jag och har FETT ont i ryggen!

Har dels suttit på golvet i över en timme och slagit in paket... dooh jag hatar presentpapper som rullar ihop sig mot min vilja!! Ligger helt utsträckt över pappret för att hålla still det, måste se mycket snyggt ut! (Y)

Dessutom har jag ju suttit en del i bilen idag, inte skönt.

Är riktigt trött nu så ska nog gå och lägga mig snart. Måste få sova ut nu, har inte gjort det på flera nätter!

Imorgon fyller ju min älskling 16 år så då ska jag dit och fira honom och hans syster (haha, ja IGEN!) hos deras pappa! Ska bli mycket trevligt :D

Men, innan jag drar kastar jag upp en bra låt! Godnatt läsare, hörs imorgon! <3

Dagens ha-på-hjärnan låt:
Hörde den i bilen och sen satt den fast, haha -.-

Edward Maya feat. Vika Jigulina - Stereo Love (remix)





Kommentarer
Postat av: alicia

jättefin blogg! :)

hur mår du/ni?

2010-03-07 @ 15:32:10
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: Fjårtizz?

tack:D

och tack för din röst!:D

vad har du gjort idag d?:D

2010-03-07 @ 16:58:13
URL: http://polkagriiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0