"Plugg"

Hejhåå!

Imorgon är det prov. Och jobbif franskaläxa. Inget man direkt jublar åt! MEN jag är rätt glad ändå :)
Har kollat igenom samhällskunskapsboken en gång och känner mig rätt klar nu faktiskt!

Essi goes buzy... Haha, nää! INTE så troligt ;)


Peek - a - boo!


Lag och Rätt.. Boring att ha prov men det är ett roligt ämne i alla fall!

Vet inte riktigt vad det beror på, men jag klarar inte av att koncentrera mig när jag är hemma och ska plugga! Som tur är går det rätt bra bara av det man lär sig i skolan!

Fick nämligen reda på resultatet av matteprovet och historia-inlämningen:

Matte: 25 av 27!!
Historia: MVG! Wiie :D


Kind of proud actually.. Speciellt historian!

Nu ska jag dra, hörs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0