Paniiiik!!

Hej, jag har ett megagogantiskt stort panikanfall för tillfället (okej då, det har varat hela dagen so far -.-)

Imorgon ska nämligen jag (och resten av klassen såklart) iväg på 18-års fest! Det ska bli riktigt kul, ska dessutom ta med mig min käre pojkvän.. Frid och fröjd, MEN det finns ett stort men.

Vad F*N ska jag ha på mig?? Sara den lille skiten hittade ju en snygg kavaj idag på stan och stackars jag står kvar och kommer bli fulast av alla..

Har rotat igenom hela garderoben och det finns INGET att ha på sig. Sure, kan åka ett panikärende in till stan imorgon men jag tvivlar på att jag kommer hitta nåt ändå... :(

Mina in-case-of-emergency (vilket det lär bli!) plagg är i alla fall dessa:


Hmm, eller kanske min svarta tröja med djup rygg och "snören"...

Och problem nr 2... jag har inga skor -.-
Får bli någon av dessa I guess!


Nää, nu ska jag panika lite mer och gosa ner mig i sängen med datorn! Hejssvejs<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0