Och Essi gör det igen...

Bryter sitt löfte vad det gäller att blogga. Skräll.

Haha, jag var lite väl tidsoptimist när jag satt vid datorn. Sen var det helt plötsligt en halvtimme kvar tills vi skulle åka och lille Essi fick PANIIIK! Jag hann inte ens ta några kort innan vi skulle iväg. Fick göra det när jag kom hem istället, därför finns en liten risk för en rosa nos men det skiter jag i!



Min gamla vårjacka (för liten och för sliten, haha det rimmar!) köpt på Gina Tricot
Jeansleggings VILA
Väska Åhléns



(Här snackar vi smutsig spegel så jag dammsög den förut xD)
Och självklart mina höga svarta boots eller vad man ska kalla dem.. Skopunkten i vilket fall!


Ett av mina måånga armband, detta från Kappahl


Vi hade planerat att äta på restaurang Munken här i Karlstad men vi körde på grann-restaurangen istället, Ristorante Alfie. Det var FETT fullt med folk så vi fick tyvärr vänta rätt länge på maten...
Men gott var det i alla fall!

Kycklingfilé i örter och pasta
Min mat var god men rätt plain.. Dessutom blev jag mätt DIREKT!



Eftersom mamma och Anni skulle iväg på teater blev det liite stressigt mot slutet men man kan bara inte skita i efterrätten.. (A) Haha, helt plötsligt var Essi inte mätt längre! xD

Bailey's parfait med kolatryffel

... JA, det var gott!


Mycket mysig kväll må jag säga! Hoppas eran kväll var lika bra :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0