Löördag!

Hejsan svejsan!

Förlåt för min lilla lögn igår.. sa ju att jag skulle blogga men icket. Duschade för länge och hann inte blogga, tyvärr!
Ni vet hur det är, man har massa för sig så vissa saker kommer inte i första hand.. Jaja, ska blogga lite nu i vilket fall!

Denna lördag ska spenderas till största del med familjen. Min mamma fyller nämligen år imorgon så i eftermiddag ska vi ut och äta på restaurang! Ska bli riktigt mysigt faktiskt♥

Efter det ska tydligen min mamma och syster på teater så jag och pappsen får klara oss själva... Hmm, hade planerat att hota honom till att köpa en fet påse godis åt mig, moaha!

Nu LOVAR jag att kasta upp en kvällens tråkiga-outfit-bild (jag har ju inga kläder!!) innan jag åker. Ska försöka att hålla mitt löfte! (A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0