I'm alive!

Hallå där!

Här sitter jag totlat utpumpad, men vid liv. Förklarar snart...

Har hunnit med en del de senaste dagarna, dock har jag inte hunnit blogga så det är på tiden att jag gör det nu!

Lördag:
-Stan med Sara (inköpen visas i ett annat inlägg som uppkommer snaart)
-Fiffla med hår
-Sova över med Sara

Hårfifflet har ni ju redan hört lite om, jag klippte Saras hår. Rätt stolt faktiskt! Och sedan så blekte vi mitt hår lite. Detta resulterade i en gul utväxt och ett övrigt hår i näästan lika brunt som innan... fail!

Söndag:
-Va med Sara
-Fiffla lite till med hår
-Sova över med Emanuel

Vi blekte håret en gång till och denna gång blev det lite resultat faktiskt. Det är lite ljusare brunt än förut och med en rödare underton (bild visas imorgon eller nåt) men ska slinga håret snart så det blir ljusare!

Måndag:
-Va med E
-GÅ HEM NIO KILOMETER MED PACKNING!! (därav mitt livstillstånd)

Halkade mig fram hela nio kilometer. Var heelt genomsvett när jag kom hem! Inte najs..

Nu är jag nyduschad och ska snart sätta mig vid tv:n och kolla på Guldfeber med Erik och Mackan! (Y)
Hörs<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0