Hos frisören (varning för extremt fula foton!!)

Det tog sin lilla tid att slinga mitt långa hår.. Hmm, runt två timmar eller nåt tror jag att det var!

Tycker lite halvt synd om Sara som fick vänta hela tiden. Tyvärr gjorde jag det stora misstaget att lämna min mobil i Saras ägo vilket resulterade i en del mindre smickrande bilder -.-

Den j*vla hättan... GOSH så vacker man ser ut! xD

En läskigt glad Essi..


Mindre glad Essi..


En någorlunda nöjd Sara!

Haha när hon tog bort hättan så blev jag ju inte överdrivet lugn när jag såg Saras förskräckta min! Haha, det var gula slingor mot mitt ljusbruna hår! Menmen, när det torkade blev det mer naturligt.. dock lite grått. Men, det är i alla fall ett steg närmre blont!

Hur blev resultatet då??


Ja, det ska ni få se... IMORGON! Moahah...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0