Here's the thing

Jag kan inte bestämma mig :o

Jag har fått hem massa saker från H&M och jag har sjuuukt svårt att bestämma mig för om jag ska skicka tillbaka min hatt eller inte... Samma sak med jeansjackan.



Kommer antagligen inte använda den så mycket men... den är gosig!

Ni får se fler saker sen!


För övrigt mår jag bättre idag så nu kan jag äntligen göra något annat än att bara kolla på tv och sitta vid datorn! Gissa vad jag gör? Tittar på tv och nördar dota. Hehe. Men imorgon ska jag försöka göra något (dvs gå utanför dörren).


Kommentarer
Postat av: Petra K

tycker att både hatten och jackan var riktigt snygga!

2010-03-02 @ 18:37:28
URL: http://petrakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0