Har varit lite upptagen den här kvällen

Först och främst var jag tvungen att fixa en hemlig sak som inte är för bloggläsares ögon, tihi!

Sen ropar Emma att det forsar vatten någonstans ifrån och eftersom att pappa är i Indien är det jag som har tagit över tronen som mannen i huset, dvs det blev min uppgift att lösa mysteriet. Det visar sig att kranen som sitter utanför huset har gått sönder så det forsar ut vatten och antagligen forsar det lika mycket in under huset också. Så jag snabbade mig att fylla upp några flaskor med vatten och ta en snabbdusch och sen stängde jag av huvudkranen = inget vatten what so ever. Som tur är ska vi till mamma imorn, men ändå!

Skräll att sånt här händer när det är jag som är problemlösar'n.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0